همچنین یکی دیگر از عواملی

طراحی داخلی رستوران

 

یکی از مکان هایی که قطعا نوع طراحی و دکوراسیونی که در ان به کار می رود می تواند به به شدت بر میزان جذب مشتری تاثیر گذار باشد قطعا محیط رستوران است. همه ما معمولا یک رستوران با کیفیت و با کلاس را از روی نمای بیرونی و نوع دکوراسیونی که درون ان انجام شده است شناسایی می کنیم و بی انکه حتی یک بار غذای آنرا تست کرده باشیم به صرف اینکه از طراحی با کلاس و شیکی درون ان استفاده شده است و در واقع طراحی داخلی رستوران به صورت مدرن می باشد فکر می کمنیم این می تواند بهترین گزینه برای خرید غذا باشد.

با توجه به اهمین این موضوع اگر شما به فکر تغییر دکوراسیون محیط رستوران خود هستید پیشنهاد می کنیم حتما از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه استفاده نمایید. با افتخار اعلام می کنیم گروه آرک مایان با دارا بودن سال ها تحربه موفق در زمینه طراحی داخلی رستوران این آمادگی را دارد تا خدماتی کاملا حرفه ای را به شما ارائه دهد. می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به دفتر شرکت مراجعه نموده و آخرین نمونه های کارهای ما که به صورت تخصصی در زمینه رستوران می باشد را مشاهده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر همچنین می توانید با شماره تلفن 09109230202 با ما در تماس باشید.

طراحی داخلی رستوران

 

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در طراحی یک رستوران این است که با توجه به نوع مونی غذایی که قرار است در ان به مشتریان ارائه گردد اصول طراحی صورت پذیرد. ممکن است رستورانی فقط دارای منوی غذهای سنتی و ایرانی باشد , پس قطعا نوع طرحی که در این رستوران باید استفاده شود بسیار متفاوت است با طرحی که قرار است در رستورانی که به ارائه غذهای دریایی می پردازد.رستورانی که غذهای فست فود ارائه می دهد و یا رستورانی که غذاهای آسیای شرقی دارد و … هر کدام می توانند با توجه به خصوصیات منطقه ای که اصالت غذا از انجا می باشد تنوع های مختلفی در طرح و رنگ به کار رفته در طراحی خود داشته باشند.

طراحی داخلی رستوران

همچنین یکی دیگر از عواملی که می تواند در طراحی داخلی رستوران شما تاثیر گذار باشد این است که منطقه جغرافیایی که در آن واقع شده است از چه موقعیتی برخوردار است و نوع مشتریان انجا را عموما چه قشری تشکیل می دهند. آیا رستوران قرار است در بالای شهر و مکان های لوکس باشد و یا در مرکز شهر و محل های عبوری و یا در پایین شهر  باشد؟ آیا قشری که به رستوران شما مراجعه می کنند از طبقه پول دار جامعه هستند و یا از طبقه متوسط؟ همه این عوامل می تواند به ما کمک کند تا در نهایت طرحی که قرار است برای رستوران شما پیاده سازی کنیم از هر نظر مناسب موقعیت مکانی شما باشد.

طراحی داخلی رستوران

 

در این میان همیشه کارشناسان آرک مایان سعی کرده اند تا ابتدا با در نظر گرفتن خواسته های مشتریان خود به تمام انچیزی که شما در ذهن می پرورانید مسلط شده و سپس با حفظ اصول استاندارد طراحی تا انجایی که امکان داشته باشد به اجرای یکی به یک خواسته های شما بپردازیند.قطعا داشتن دکوراسیونی شیک و زیبا که بتواند توجه بینندگان را به خود جلب کند می تواند در نهایت منجر به فروش هر چه بیشتر  رستوران شما شود.طبق یک آمار رسمی جالب است بدانید اکثر مراجعه کنندگان به رستوران ها معمولا با دیدن نوع طراحی و رنگ بندی محیط ان تصمیم خواهند گرفت که برای دفعات بعد به انجا مراجعه نمایند یا نه. همچنین اگر نوع طراحی داخلی محیط  مورد پسند مشترذیان باشد معمولا در مزان اشتهای آنها تاثیر مثبت گذاشته و در لحظه ای که در حال میل کردن غذا هستند احساس رضایت و آرامش بیشتری خواهند داشت و همین امر باعث می شود تا احساس کنند کیفیت غذای ان رستوران بسیار بالا و فوق العاده است.

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

طراحی داخلی رستوران

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.