تخریب کامل و یا بخشی از بنای خود

بازسازی ساختمان

 

 

این روزها شاید خیلی ها به فکر تغییر و تحولاتی در ساختمان خود باشند. از نمای بیرونی گرفته تا تغییرات در نقشه داخلی ساختمان.شاید هم برخی بر این باور باشند که دیگر ساختمان آنها فرسوده و کلنگی شده و تنها راه حل باقی مانده این است که کل بنا را خراب کرده و مجددا از نو شروع به ساخت کنیم.خوب قطعا اگر از نظر بودجه مالی محدودیتی ندارید و برایتان هزینه های تخریب بنا به صورت کامل مطرح نیست این شاید بتواند به عنوان بهترنی راه حل شناخته شود.اما  مبحث بازسازی ساختمان به همین منظور مطرح شده تا برای صرفه جویی در هزینه های احتمالی تخریب یک بنا به کار گرفته شود و به جای اینکه به فکر تخریب 100% بنا باشیم تنها با تغییراتی که احتمالا در نما و یا زیر ساخت های ساختمان می دهیم از آن به مدت چندین سال دیگر بتوان استفاده نمود.

بازسازی ساختمان

 

پروسه بازسازی ساختمان در آرک مایان به صورت کاملا تخصصی و دقیق و توسط کادری مجرب و حرفه ای صورت می پذیرد.شما می توانید  اموری همچون :

-تخریب کامل و یا بخشی از بنای خود

-دیوار چینی و تیغه چینی

-مقاوم سازی بناهای قدیمی خود

-تغییرات 0 تا 100 در نمای ساختمان

-استفاده از انواع متریال های مختلف همچون سنگ و گچ و فلز در نما

-تغییرات جزیی و یا کلی در نقشه فعلی ساختمان

-کاشی کاری و انواع مرمت سرویس های بهداشتی

-مرمت و نوسازی سقف ها شما

بازسازی ساختمان

 

را از آرک مایان بخواهید و ما نیز در کمترین زمان ممکن تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین کارمان را با کیفیت قابل قبول به شما ارائه دهیم.گاهی اوقات مبحث بازسازی ساختمان مربوط می شود به امور  تاسیسات یک بنا. شاید نیاز باشد کلیه سیستم های گرمایشی و سرمایشی تعمیر اسای و یا تعویض شوند. سیستم لوله کشی نیز جزیی از امور زیر بنایی در مبحث بازسازی ساختمان می باشد.

گاهی نیز تمایل داری تا تغییراتی اساسی در نقشه فعلی خود ایجاد کنید و جابجایی اسای در محیط منزل و یا ساختمان خود دهید. از کوچک و بزرگ کردن اتاق ها گرفته تا تغییر در آشپزخانه و یا بالکن همگی جزیی از مبحث بازسازی ساختمان به شمار می روند.در این زمینه پیشنهاد می کنیم برای ملاحضه آخرین نمونه کارهای ما حتما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره تلفن 09109230202 تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برخوردار گردید.

 

ما با توجه به دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای این توانایی را داریم تا از هرگونه متریالی که شما بخواهید در نمای ساختمان و سایر بخش های دیگر استفاده نماییم.کارشناسان ما با تسلط کامل به تمام نکات تخصصی معماری داخلی و طراحی و دکوراسیون داخلی و با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا سعی خواهند کرد تا در نهایت تغییراتی که قرار است در بنای شما داده شود به صورت کاملا استاندارد صورت پذیرد و ساختمان شما را به بنایی مدرن و امروزی تبدیل نماید.

 

در مورد میزان هزینه های احتمالی که می بایست برای امر بازسازی ساختمان در نظر بگیرید باید خدمتان عرض کنیم که تا قبل از اینکه ساختمان شما توسط کارشناسان ما بازدید نشود و همچنین از میزان تغییراتی که شما می خواهید در ان ایجاد نمایید مطلع نهشویم نمی توان به صورت دقیق مبلغی را را عنوان کرد. مدت زمان انجام کار نیز به همین صورت است و باید ابتدا میزان تغییراتی که می خواهید مشخص گردد تا بتوان  مدت زمان اجرای ان را به شما اعلام نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

 

طراحی داخلی

بازسازی ساختمان

طراحی داخلی منزل

سقف کاذب کناف

 

 

 
از دیگر مطالب سایت نیز دیدن نمایید :

 

 

 

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی
طراحی داخلی مطب
طراحی داخلی اداری
دکوراسیون داخلی اداری
طراحی داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل
طراحی داخلی مغازه
طراحی ویترین مغازه
دکوراسیون داخلی مغازه
بازسازی ساختمان
شرکت طراحی داخلی
طراحی داخلی رستوران
طراحی داخلی طلا فروشی
طراحی داخلی ویلا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.